Orosz Mihály: Maffia- Szerepjáték

300.00 Ft

A Maffia egy egyszerű kis szerepjáték. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom. Akik most kezdtek érdeklődni a szerepjátékok iránt. A játék a jelen korban zajlódik. A játékosok egy kezdő gengsztert alakítanak, akinek az a célja, hogy minél magasabbra jusson az alvilág ranglétráján. A mesélő irányítja a rendőrség és a konkurencia cselekedeteit, és létrehozza a játék helyszínét és menetét. Hozzátok létre a saját bandátokat! Vegyétek fel a harcot a konkurenciával és a rendőrséggel. A játékban bármivel üzletelhettek. Fegyver, lányok, drog csak a fantáziátok szabhat határt. De vigyáz, a rendőrség mindig ott van a nyomodban és tönkreteheti az üzletedet! Játsszátok újra kedvenc maffiás filmeteket.

Játék weboldala:

www.fermisjatek.gportal.hu

Compare
Cikkszám: 978-615-5550-81-2

Leírás

Előszó
A Maffia egy egyszerű kis szerepjáték. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom. Akik most kezdtek érdeklődni a szerepjátékok iránt. A játék a jelen korban zajlódik. A játékosok egy kezdő gengsztert alakítanak, akinek az a célja, hogy minél magasabbra jusson az alvilág ranglétráján. A mesélő irányítja a rendőrség cselekedeteit, és létrehozza a játék helyszínét és menetét. Hozzátok létre a saját bandátokat! Vegyétek fel a harcot a konkurenciával és a rendőrséggel. A játékban bármivel üzletelhettek. Fegyver, lányok, drog csak a fantáziátok szabhat határt. De vigyáz, a rendőrség mindig ott van a nyomodban és tönkreteheti az üzletedet! Játsszátok újra kedvenc maffiás filmeteket.

Ha valamelyik szabály nem tetszik, akkor változtass rajta nyugodtan. Hozzatok létre új szabályokat, ha szeretnétek vagy szükségét látjátok. A játékosok is találhatnak ki különböző dolgokat, fegyvereket, felszerelési tárgyakat stb. A mesélő jóváhagyásával! Bővítsétek a rendszert a saját elképzeléseitekkel! A játékhoz idővel készül majd mesélői háttér, kalandmodul és más kiegészítő könyvek.

Karakter
Minden karakter 5 tulajdonsággal rendelkezik. A játékosok választásuk szerint két darab tulajdonsághoz hozzárendelnek hatoldalú dobókockát, másik két tulajdonsághoz pedig tízoldalú dobókockát rendelnek. (d6 – d10)

Példa:
•    Életerő 18 (12+6)
•    Egészség d6
•    Intelligencia d10
•    Karizma d6
•    Alap tulajdonság d10

Tulajdonságok
Életerő: Minden karakter 12 + Egészség kocka értékkel megegyező élet ponttal rendelkezik. Példa: Ha valaki d6 kockát rendelt az egészség értékéhez, akkor az élet pontja 18 lesz.(12 + 6 = 18)
Ha a valakinek az élet pontja nullára esik, a karakter meghal.

Egészség: A fizikai erőnlétet és állóképességet mutatja.

Intelligencia: A karakter általános ismereteit és az új ismeretek megszerzésének képességét mutatja.

Karizma: A karakter fizikális megjelenését és személyiségét mutatja.

Alap tulajdonság: Ez az akaraterőt a harcban való jártasságot a lopakodást, érzékelést, csapda felfedezést mutatja.

Egyéb tulajdonság

Mozgás: Azt mutatja, hogy a karakter egy kör alatt hány métert tud megtenni. Az értékek 1 – 5 – ig. vannak rangsorolva. 1 érték 20 m jelent az 5 érték pedig 100 m jelent. Egy karakter minden körben egy cselekvést tud végrehajtani és mozogni egyszerre. Minden karakter alap mozgási értéke 3. Futva a távolság dupláját lehet megtenni, de utána a karakternek 1 körön keresztül pihenni kell.

Tanulás: Valamilyen új ismeret, tudás megszerzéséhez intelligencia próbát kell dobni. A célszámot a mesélő határozza meg.
•    Nagyon könnyű elsajátítani az új ismeretet. 1-2
•    Átlagos nehézségű elsajátítani az új ismeretet.  3-4
•    Nagyon nehéz elsajátítani az új ismeretet. 5-6

További információk

Ebook
Műfaj

Vélemények

Még nincsenek értékelések.

„Orosz Mihály: Maffia- Szerepjáték” értékelése elsőként

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.