Leírás
Előszó
Az Emeron egy egyszerű kis szerepjáték. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom. Akik most kezdtek érdeklődni a szerepjátékok iránt. A játék egy középkori fejlettségi szinten lévő világban zajlódik. A játékosok 5 különböző fajjal lehetnek. A mesélő irányítja a Nervik faj cselekedeteit és létrehozza a játék helyszínét és menetét. A bolygó felszínének nagy részét víz borítja. Elszórtan számos sziget található a felszínén. Ezen a bolygón 6 értelmes faj alakult ki. Állatvilága és növényzete a Földhöz hasonló. Az öt (játékos karakter) faj mindig is békében élt egymás mellet. Minnájukat már hosszú – hosszú ideje fenyegeti és támadja a kegyetlen Nervik faj. Úgy döntöttek, hogy legjobb harcosaikat küldik a közös ellenség ellen.
Ha valamelyik szabály nem tetszik, akkor változtass rajta nyugodtan. Hozzatok létre új szabályokat, ha szeretnétek vagy szükségét látjátok. A játékosok is találhatnak ki különböző dolgokat, fegyvereket, felszerelési tárgyakat stb. A mesélő jóváhagyásával! Bővítsétek a rendszert a saját elképzeléseitekkel!
Karakter
Játszható fajok Heptór, Tanuva, Bepmír, Kilmanok, Freng. Minden karakter 5 tulajdonsággal rendelkezik. A játékosok választásuk szerint két darab tulajdonsághoz hozzárendelnek hatoldalú dobókockát, másik két tulajdonsághoz pedig tízoldalú dobókockát rendelnek. (d6 – d10)
Példa:
- Életerő 18 (12+6)
- Egészség d6
- Intelligencia d10
- Karizma d6
- Alap tulajdonság d10
Tulajdonságok
Életerő: Minden karakter 12 + Egészség kocka értékkel megegyező élet ponttal rendelkezik. Példa: Ha valaki d6 kockát rendelt az egészség értékéhez, akkor az élet pontja 18 lesz.(12 + 6 = 18)
Ha a valakinek az élet pontja nullára esik, a karakter meghal.
Egészség: A fizikai erőnlétet és állóképességet mutatja.
Intelligencia: A karakter általános ismereteit és az új ismeretek megszerzésének képességét mutatja.
Karizma: A karakter fizikális megjelenését és személyiségét mutatja.
Alap tulajdonság: Ez az akaraterőt a harcban való jártasságot a lopakodást, érzékelést, csapda felfedezést mutatja.
Egyéb tulajdonság
Mozgás: Azt mutatja, hogy a karakter egy kör alatt hány métert tud megtenni. Az értékek 1 – 5 – ig. vannak rangsorolva. 1 érték 20 m jelent az 5 érték pedig 100 m jelent. Egy karakter minden körben egy cselekvést tud végrehajtani és mozogni egyszerre. Minden karakter alap mozgási értéke 3. Futva a távolság dupláját lehet megtenni, de utána a karakternek 1 körön keresztül pihenni kell.
Tanulás: Valamilyen új ismeret, tudás megszerzéséhez intelligencia próbát kell dobni. A célszámot a mesélő határozza meg.
- Nagyon könnyű elsajátítani az új ismeretet. 1-2
- Átlagos nehézségű elsajátítani az új ismeretet. 3-4
- Nagyon nehéz elsajátítani az új ismeretet. 5-6
Értékelések
Még nincsenek értékelések.